Tuesday, December 6, 2011

mudah-mudahan taubatku diterima..

Aku sedar pintu taubat Allah sentiase terbuka..tapi aku ta bole jdikan tu alasan untuk ulangi dose yang same brulang kalikan..? Mmg Allah Maha Pengampun dan aku malu dengan diri aku sendiri..Berulang kali aku buat dose yang sme..yet, Allah still forgive me..betape indahnya sifatMu Ya Allah…dan aku amat malu dengan diri ku..aku insan yang amat lemah..kau berilah aku kekuatan Ya Allah agar tidak mengulangi kesilapan yang same dan dose yang same.. sesungguhnya aku ingin sekali hati ku menangis demi Mu dan pengabadian ku demi mencari keredhaanMu…Kau terimalah taubat ku sentiase Ya Allah kerana aku tidak sanggup berjauhan dengan-Mu..aku ingin sentiase berada denganMu…mudah2an aku dapat meninggalkan segale laranganMu…aku bertaubat kepadaMu Ya Allah…….



                                                                                   -suara hati insan yang amat dayus..


                                                                  

No comments:

Post a Comment